måndag, maj 01, 2006

Pro viva!

Femtio skoavtryck på mina, av stadsparkslera redan nedsmutsade, nya, vita skor och 500MB nyligen nedladdad new wave, hiphop och hårdrock tyder på en lyckad valborgsfest. Regn förhindrade allt för mycket utomhusbus, så vi hade helfest från halvsex till ett. Men jag var ändå inte riktigt nöjd (hur skulle jag någonsin kunna bli det) så jag åkte inlinez ned till smockelicious för att dansa i strumplästen till töntig 50- och 60-tals musik. Sen spelade jag Magic the gathering-dataspelet och drömde om ljusa och viktiga vårdagar.

Jag vill tacka alla jag hälsade på igår, och de som jag inte hälsade på men som jag pratade med och er andra som jag bara såg. Tack så mycket!


Övriga planerade texter på mitt dåliga minnes fantasi inom kort:
- fabeln
- pragresan
- poesin

Inga kommentarer: