onsdag, maj 10, 2006

Fest!

johanna elisabeth ellionore. säger:
popaganda?
elias säger:
hurdags?
johanna elisabeth ellionore. säger:
det är liksom snart. liksom den 25 - 27 maj.
johanna elisabeth ellionore. säger:
http://www.popaganda.se/
elias säger:
såpass, vore gott att kunna tajma in det alltså!
johanna elisabeth ellionore. säger:
ja det blir fejnt. final fantasy och grejjer.
johanna elisabeth ellionore. säger:
alltså bandet.
johanna elisabeth ellionore. säger:
eller alltså killen.
elias säger:
det är gott skelett
elias säger:
bra utbud på artister
elias säger:
många jag suktar se
johanna elisabeth ellionore. säger:
ja suktar var ordet.
elias säger:
nä vet du va! jag kommer självklart!
johanna elisabeth ellionore. säger:
å ja! bra! roligt!
elias säger:
jättetrevligt!
elias säger:
jag är pepp sjörövarskepp
johanna elisabeth ellionore. säger:
hihi.
elias säger:
hur är det de funkar man går dit och så är det gratis? och man kollar på band?
johanna elisabeth ellionore. säger:
ja det är ett bra gratis hittepå.
elias säger:
fifan, jag är fett med
johanna elisabeth ellionore. säger:
dom tjänar bara pengar på att kränga jättedyr öl.
elias säger:
jag har ju resecheck från SJ sen förseningen till filmfestivalen, det blir ju fett skelett med billigt!

Inga kommentarer: