onsdag, november 16, 2005

Internet: "Vengance is mine!"

Sen internet har kommit tillbaka har jag suttit som fastkedjad framför datorn. Internet har kopplat strupgrep på mig och jag vet inte vad jag skall ta mig till!



Nåväl. idag införskaffade jag den här spännande boken för det facila priset av 350:-

och det är väl tänkt att jag ska skriva någonslags inlämningsuppgift till imorgon m.h.a. den. Men det kan jag ju glömma, så länge internet har mig i sin makt. Nä jag tror jag tar en promenad istället!

Dagens goda gärning var att hjälpa några spykentjejer med sitt projektarbete. Jag, Lars och Thomas intervjuades i deras popdokumentär, och det blir säkert jättebra. Många visdomsord yttrades, fan jag gillar verkligen att prata (jag är så utstuderad - och så pedagogisk!), kanske skulle mp3-blogga istället?

Inga kommentarer: